Termeni și Condiții

Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termeni si Condiții propuse de către S.R.L. MALTAHOP,IDNO: 1018600037071,Adresa: mun. Chişinău, sec. Botanica, str. Munceşti şos.94, în conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client si vânzător sunt stabilite în baza Legii nr.105/2003cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta

Conditii Generale

Maltahop.md este un magazin on-line care reprezintă vitrina digitală oficială a producătorului de bere artizanală Maltahop Brewing Company. Platforma oferă o experiență interactivă și orientată spre utilizator, adresându-se atât consumatorilor finali, cât și partenerilor comerciali.

Securitatea datelor cu caracter personal

Compania Maltahop SRL, colectează, prelucrează și utilizează datele cu caracter personal a clienților. Aceste date vor fi colectate pe baza consimțământului clientul și se vor baza pe cerințele legale de furnizare a serviciilor solicitate. Compania Maltahop SRL prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile legislației și în conformitate cu Politica de confidențialitate. Aceste date aferente Operațiunii de plată va include însă nu se va limita la:
• Adresa IP a clientului;
• Numele clientului;
• Prenumele clientului;
• Telefonul clientului;
• Tipul Cardului;
• Numele clientului indicat pe card;
• Adresa email client;
• Valuta tranzacției;
• Informații despre livrare;

Serviciul suport

www.maltahop.md oferă clienţilor săi Serviciul suport la numărul de telefon +373078889803. Zilele de lucru a Serviciului suport Luni-Simbata, orele de lucru de la 09:00 pina la 18:00.
Serviciul suport oferă consultarea clienţilor cu privire la mărfurile şi serviciile oferite de Magazinul electronic, modalităţile de plată, de livrare şi revocare a Operațiunii de plată /Tranzacţiilor practicate. Serviciul suport este obligat să primească de la Cumpărători reclamaţii, să asigure informarea acestora cu privire la statutul procesului de investigaţie a reclamaţiilor, şi, după caz, să asigure investigarea reclamațiilor.

Cum cumpărăm? Tehnologia efectuării cumpărăturii

Pe pagina produsului dorit, selectați cantitatea și tipul produsului. Click pe butonul ‘ADAUGĂ ÎN COȘ’, disponibil sub imaginile produselor. Produsul este acum disponibil în ‘COȘUL DE CUMPĂRĂTURI’. Acesta este accesibil din coltul dreapta al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link, sau click, pentru a descoperi ‘COȘUL DE CUMPĂRĂTURI’. Editează sau continuă cu comanda mărfurilor prin click pe butonul ‘COMANDĂ’.
Introduceţi datele de contact şi datele livrării mărfii:
- Adresa poștei electronice a Cumpărătorului;
- Numărul de telefon al Cumpărătorului;
- în cazul în care Vânzarea presupune livrare, datele necesare pentru asigurarea cu succes a livrării:
• adresa de livrare;
• numele, prenumele, numărul de telefon al Destinatarului în cazul în care acesta este diferit de Cumpărător.
După care este necesară selectarea metodei de plată.
Click pe ‘CONTINUĂ’ pentru a continua pe platforma de plată securizată.

Cum plătim? Tehnologia efectuării tranzacției de plată

Înaintea purcederii la perfectarea Operațiunii de plată, toți parametrii și condițiile de bază ale Vânzării direcționate spre achitare să fie pusă la dispoziția Cumpărătorului:
- identificatorul unic al Comenzii;
- preţul şi cantitatea fiecărui produs / serviciu din cadrul Tranzacției;
- în cazul în care Tranzacția presupune livrare:
- condițiile livrării – deplin sau doar referinţă la Condiţiile comerciale, iar în cazul în care Condiţiile comerciale prevăd diferite modalităţi de livrare, atunci trebuie să fie indicată univoc şi modalitatea livrării aplicabilă acestei Tranzacții;
- datele livrării (numele, prenumele, numărul de telefon ale Destinatarului, adresa livrării);
- preţul livrării, dacă se aplică plata respectivă;
- verificările Buletinului de identitea a Destinatarului, care urmează a fi efectuate la predarea Coletului.
- alte plăţi dacă se aplică în cadrul acestei Tranzacții;
- valoarea totală a comenzii, egală cu suma Operațiunii de plată care va fi iniţiată de Comerciant pentru achitarea Vânzării date;
- referință și link activ la Condițiile comerciale;
- alte condiţii speciale eventual aplicabile Tranzacției date.

Anterior inițierii Tranzacției de plată Cumpărătorul trebuie să prezinte acordul său în privinţa Condiţiilor comerciale prin bifarea punctului „Am luat la cunoştinţă şi sunt de acord cu Condiţiile comerciale”.
Plata se poate efectua prin intermediul instrumentelor de plată oferite de ”Paynet Service” SR si anume carduri bancare locale sau straine: Visa, Mastercard, și Paynet. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu se va efectua livrarea.
Site-ul www.maltahop.md este securizat, Maltahop SRL nu păstrează datele dvs. personale, a contului sau a cardului folosite în efectuarea unei tranzacții online.

Livrare și returnare

Maltahop SRL folosește serviciile de curierat proprii în Chișinău și suburbile Chișinăului, in raionale din republică cu parterneri(NovaPoshta).

  • Livrarea în Chișinău
    Livrarea se efectuează gratis în cazul în care suma cumpărăturii depășește 200 MDL.
    În alte cazuri costul livrării constituie 50 MDL.
    Termeni de livrare a Comenzilor sunt de la 3 ore pina la 24 de ore
  • Livrare pe teritoriul Republicii Moldova
    Livrarea se efectuează gratis în cazul în care suma comenzii depășește 200 MDL. Dacă suma comenzii nu depășeşte valoarea de 200 MDL, costul livrării constituie 50 MDL.
    Termeni de livrare în centrele raionale din republică sunt până la 2-3 zile lucrătoare.
  • Returnare
    În cazul în care bunul a fost pierdut de către Cumpărător în decurs de 3 zile, sau livrarea este imposibilă / nu a fost efectuată în limitele termenului maxim / nu a fost efectuată în termen de 30 (treizeci) zile din data confirmării Operațiunii de plată respective, Maltahop SRL este obligat să iniţieze Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacţie respective, cu excepţia situaţiilor în care a fost primit de la Cumpărător acordul expres în scris cu privire la prelungirea termenului de livrare.
    Magazinul electronic www.maltahop.md sau Cumpărătorul are posibilitate să iniţieze atât Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției în sumă totală, cât şi în sumă parţială, reieşind din natura şi cauza revocării.

Alte exemple de condiții de anulare a tranzacției:

  • După introducerea de către beneficiar a datelor plății, confirmarea și autorizarea efectuării acesteia, nu va fi posibilă efectuarea modificărilor, revocarea plății și returul mijloacelor financiare aferente acestei plăți.
  • Raporturile comerciale dintre beneficiar și Maltahop SRL sunt reglementate oficial de organele privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului ca renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
  • Beneficiarul nu poate solicita rambursarea mijloacelor bănești transferat, iar Operatorul nu va lua în considerație pretențiile Beneficiarului în ce privește rambursarea mijloacelor bănești.